15 de setembre 2010

Coll Andritxol - Antenes

Ahir va tornar a tocar ruta nova i anar a l'aventura per trobar un camí que no sortia a cap banda i que al Google Earth s'intuia un poc. L'idea era pujar al repetidor que hi ha a la vora del Coll Andritxol i després trobar un camí de baixada cap a la carretera del Port.
Com podeu veure això no ha estat així. Un pic arribat adalt he anat cercant fins que he trobat un camí que em duia a la següent muntanya cap a Camp de Mar. Ha arribat un moment que he hagut de decidir si continuava o em desviaba cap el Golf i com que no tenia molt de temps he agafat la segona opció deixant la primera pendent de fer-la un altre dia.
El problema ha vingut quan no he volgut ficar-me al camp de golf per por de que em diguessin algo i he optat per tirar per un camí que m'ha duit directe a una construcció (foto) que està amagada ben al mig de la muntanya.
A partir d'aquí el camí s'embrutava molt i fins i tot arribava a desapareixer tenint que creuar més d'un pic pel mig del bosc i botant marjades continuament fins arribar just on havia començat la pujada al Coll Andritxol no sense tenir les cames plenes de rascades i fins i tot una branca a atravessat la sola de la sabata fent-me una ferida a la planta del peu (això es culpa meva perque he tornat a possarme las Asics de córrer enlloc de les de muntanya i no m'he donat compte fins que he arribat adalt del Coll).
Al menys m'ha servit d'entrenament per turmells i per anar pensant un altre projecte que tenia en cap i que ja el tinc decidit: donar la volta al municipi d'Andratx voltejant el màxim per camins de muntanya. He fet un cálcul ràpid i en sortirien uns 50 quilómetres aproximadament amb set pujades a diferents colls i puigs. L'any que ve decidiré quina data i estau tots convidats a passar un dia sencer per Andratx.
Ayer volvió a tocar ruta nueva e ir a la aventura mirando de encontrar un camino que no salía por ningún sitio y que en el Google Earth se intuía. La idea era subir al repetidor que hay al lado del Coll Andritxol y luego encontrar un camino de bajada hacia la carretera del Puerto.
Como podeis ver eso no ha sido así. Una vez llegado arriba he estado buscando hasta encontrar un camino que me llevaba hasta la siguiente montaña en dirección camp de Mar. Ha habido un momento que he tenido que decidir si continuaba o me desviaba por un camino que me llevaba hacia el campo de golf. Como tenia poco tiempo he optado por la segunda opción dejando la primera pendiente de hacer en un futuro.
El problema ha venido cuando no he querido meterme en el campo de golf por miedo a que me dijeran algo y he optado por tirar por un camino que me ha llevado directo a una construcción (fotos) que está escondida enmedio del pinar.
A partir de aquí el camino estaba bastante sucio incluso llegaba a desaparecer teniendo que cruzar más de una vez por el bosque así como saltar bancales continuamente hasta llegar al principio del Coll Andritxol  no sin tener las piernas llenas de rozaduras e incluso una rama que ha atravesado la suela de la zapatilla haciéndoma una herida en la planta del pie (esto es culpa mia por haber venido con las Asics de correr en lugar de las de montaña ya que no me he dado cuenta hasta que he llegado al inicio del Coll).
 





Al menos me ha servido como entrenamiento para los tobillos y para ir pensando en otro proyecto que tenía en la cabeza y que ya tengo decidido: la vuelta al municipio de Andratx volteándolo al máximo por caminos de montaña. He hecho un cálculo rápido y serían unos 50 kilómetros aproximadamente con siete subidas a diferentes sitios. El año que viene decidiré la fecha y estais todos invitados a pasar un dia entero por Andratx.

4 comentaris:

  1. M´agrada aquesta aventura, com ja te he dit, en tornar de cavalls podem explorar tots els camins del vostre municipi que per noltros son desconeguts al 100%.

    ResponSuprimeix
  2. Tenemos que ir pensando, de cara al año que viene en montar una carrera de montaña con el equipo Team Maldecames. No sería mala idea hacerla por tu munipio y montar una ruta guapa.

    ResponSuprimeix
  3. Eso mismo me ha comentado Roman hoy. Ya tengo un circuito montado del que os comentaré el jueves.

    ResponSuprimeix
  4. Pau estás a tope!!! El año que viene te vas a salir!! Yo me apunto a rodear Andratx.

    ResponSuprimeix