12 de setembre 2010

Toni Contestí 7é al Transalpine Run!!

Ja ha sortit la classificació final del Transalpine Run i veig amb alegria com el nostre company Toni Contestí ha finalitzat en setena posició amb un temps final de 37 hores i 59 minuts. 
Tot tenint en compte que participava en categoria parelles amb en Josef Ajram que a meiïat de competició es va lesionar i finalment va tenir que abandonar. Pensau que en Toni és millor a la muntanya que en Josef i va anar a un ritme més lent del que haguessi pogut anar si fos sol per lo que crec que un parell de llocs els hauria guanyat.
Encara així trob que és un crack i que tenim la sort de tenir-lo a prop de nosaltres. Enhorabona campió!!
Aquí teniu l'enllaç de la classificació final: final transalpine run
>
Ya ha salido la clasificación final del Transalpine Run y veo con alegría que nuestro compañero Toni Contestí ha finalizado en séptima posición con un tiempo final de 37 horas y 59 minutos.
Todo y teniendo en cuenta que participaba en categoría parejas con Josef Ajram el cual a mitad de competición se lesionó y finalmente tuvo que abandonar. Pensad que Toni es mejor que Josef en montaña y que fue a un ritmo más lento del que hubiera podido ir yendo solo por lo que creo que un par de puestos los habría ganado.
Aún así encuentro que es un crack y que tenemos la suerte de tenerlo cerca de nosotros. Enhorabuena campeón!!
Aquí teneis el enlace de la clasificación final: final transalpine run

1 comentari: