20 de febrer 2016

III Trail Valle de Almanzora 2016

Abans de començar
El darrer cap de setmana hem viscut una nova aventura a Almeria, exactament a Olula del Rio d'on sortia la Trail i Trekking del Valle de Almanzora que organitzava el nostre gran amic i company Baldo junt amb els seus companys d'Elitechip i la vella guàrdia de quan corríem maratons fa més de deu anys com en Juan Luís i en Mario entre altres.
El viatge el vàrem compartir amb na Pitu Fitos i en Toni Garí amb els quals vàrem riure moltíssim a totes hores, també destacar l'amfitrió, en Baldo, que ens va fer sentir com si fóssim a ca nostra estant pendent tota l'estona per si necessitàvem alguna cosa malgrat anava embullat amb l'organització de la prova. Segur que no oblidarem el seu poble, Somontín, on vàrem estar instal·lats.
Finalment la competició, ens decidírem per la prova de 25 km (al final sortiren 28) on vàrem tenir de tot: pluja, sol, un vent fortíssim que quasi ens va tirar alguna vegada, escalada, via ferrata, pistes forestals, un congost o "desfiladero" de quasi 4 km espectacular, planes desèrtiques, un torrent ple de canyes i un altre ple de pedres de marbre i vàrem estar a 5 minuts de rebre una calabruixada (na Pitu, que feia la llarga, la va sofrir), tota una aventura que vàrem gaudir moltíssim tant na Maria Antònia com jo acompanyats moltes vegades del nostre company Toni.
Molt aviat es varen fer grups i tant per davant com per darrere teníem gent però no l'arribàvem a veure, vàrem anar al ritme de na Maria Antònia que va aguantar com una campiona malgrat que aquest darrer mes no havia pogut entrenar tot el que volia.
A l'arribada, com sempre un gran avituallament on fins i tot hi havia pa amb sobrassada!! (ens faltava en Paco Algaba..jaja!!). L'arribada dels ciclistes i dels de la llarga feien veure que la cursa s'havia posat molt complicada amb el fred i la pluja havent anat a cercar a molta gent pel camí per evitar hipotèrmies.
Donat que havia moltes categories i que no s'acumulaven la majoria de mallorquins varen tenir premi jaja!!, rebent un Indalo de marbre com símbol d'Almeria.
Per concloure, gran cursa amb gran organització, espectacular paisatge i millor companyia!!, segur que repetirem l'any que ve i tornarem amb més gent del Comando Andratx!!
Amb una ventada...
Ja veiem que algo plovia...
El último fin de semana hemos vivido una nueva aventura en Almería, exactamente en Olula del Rio de donde salía la Trail y el Trekking del Valle de Almanzora organizado por nuestro gran amigo y compañero Baldo junto con sus compañeros de Elitechip y la vieja guardia de cuando corríamos maratones hace más de 10 años como Juan Luís y Mario entre otros.
El viaje lo compartimos con Pitu Fitos y Toni Garí con los cuales reimos muchísimo a todas horas, también destacar el anfitrión, Baldo, que nos hizo sentir como si estuviéramos en nuestra propia casa pendiente todo el rato por si necesitábamos algo a pesar de ir liado con la organización de la prueba. Seguro que no olvidaremos su pueblo, Somontín, donde estuvimos instalados.
Finalmente la competición, nos decidimos por la prueba de 25 km (al final salieron 28) donde tuvimos de todo: lluvia, sol, un viento fortísimo que casi nos hace caer un par de veces, escalada, via ferrata, pistas forestales, un desfiladero de casi 4 km espectacular, llanuras desérticas, un torrente lleno de cañas y otro lleno de piezas de mármol y estuvimos a 5 minutos de recibir una granizada (Pitu, que hacía la larga, la sufrió), toda una aventura que disfrutamos muchísimo tanto Maria Antònia como yo, acompañados muchas veces por nuestro compañero Toni.
Enseguida se hicieron grupos y tanto por delante como por detrás teníamos gente pero no la llegábamos a ver, fuimos al ritmo de Maria Antònia que aguantó como una campeona a pesar de que este último mes no había podido entrenar todo lo que quería.
En la llegada, como siempre un gran avituallamiento donde incuso había pan con sobrasada!! (nos faltaba Paco Algaba..jaja!!). La llegada de los ciclistas y los de la carrera larga hacían ver que la carrera se había puesto muy complicada con el frio y la lluvia teniendo incluso que ir a buscar a mucha gente por el camino para evitar hipotermias.
Dado que había muchas categorías y que éstas no se acumulaban la mayoría de los mallorquines tuvimos premio jaja!!, recibiendo un Indalo de mármol como símbolo de Almería.
Para concluir, gran carrera con gran organización, espectacular paisaje y mejor compañía!!, seguro que repetimos el año que viene y volveremos con más gente del Comando Andratx!!
Un poc de via ferrata...
Espectacular paratge
amb pedres mullades...
Només faltava que sortiguessin els indis...
Control La Cerrá
Ja per la pista forestal
Per aquí davall anàrem...
Al fons es pot veure la pista forestal per la muntanya
Darrer tros de desert...
Arribada a Olula del Rio
Mallorquins premiats
Na Pitu Fitos, tota una campiona!!
A Can Baldo organitzadors, voluntaris i corredors

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada