05 de febrer 2016

Nous camins: Puig de na Marió (I)

Amb les illes Malgrats de fons
Aprofitant que no teníem molt de temps, ahir vàrem fer una ruta junt amb en Juan que tenia pendent de quan anàvem de Peguera cap a Sa Coma per darrere la serra de Garrafa. Era pujar a un puig al costat d'on estan els respiradors del tunel de Son Vic (alguns li diuen el Coll de s'Aleman, sempre veia un caminet que pujava i allà hi vàrem anar.
Finalment ens hem trobat que no puja fins dalt si no just davall a una zona que té molta pinta de fer escalada encara que hi ha un cartell que ho prohibeix.
També hem pogut veure de nou restes del que diuen que és un Camí Reial que es fica dins la finca de Son Fortuny i que duia fins a Andratx, aquí hem donat la volta tornant per davall on hi ha molts de camins fets tant per motoristes com ciclistes i que és una bona opció per fer un espectacular fartlek natural.
Un cop arribat a ca meva i vist el track del Garmin junt amb altres webs he vist que hi ha un altre camí que si puja al Puig de na Marió (així li diuen), haurem de tornar a comprovar-ho...
Part del Cami Reial
Just davall del Puig de na Marió
Aprovechando que no teníamos mucho tiempo, ayer hicimos una ruta junto con Juan que tenía pendiente de cuando íbamos de Paguera hasta Sa Coma yendo por detrás de la sierra de Garrafa. Era subir a un puig al lado de los respiraderos del tunel de son Vic (algunos lo llaman Coll de s'Aleman), siempre veía un sendero que subía y hacia allí fuimos.
Finalmente nos hemos encontrado que no sube hasta arriba sino justo debajo de la cima en una zona que tiene pinta para hacer escalada aunque hay un cartel que lo prohibe.
También hemos podido ver de nuevo restos de lo que es un Camino Real que llegaba hasta Andratx entrando por la finca de Son Fortuny. Aquí nos hemos dado la vuelta volviendo por abajo donde hay muchos caminos hechos tanto para motoristas como ciclistas y que es una buena opción para hacer un espectacular fartlek natural.
Una vez he llegado a casa y viendo el track del Garmin junto con otras webs he visto que había otro camino que sí subía al Puig de na Marió (así lo llaman), tendremos que volver para comprobarlo...
Peguera i Santa Ponsa al fons

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada