01 de setembre 2010

Canicross a S'Arracó


Bé, aquí teniu uns dels molts projectes que tinc dins el cap per fer al municipi d'Andratx: un canicross a S'Arracó. De moment ja tinc el circuit, és de poc menys de 5 quilòmetres per com podeu veure al gràfic comença en pujada i finalitza en una curta baixada. La majoria del circuit es fa damunt terra o pedra.
La data està encara pendent de que en Dani Salas i en David Sánchez m'aconsellin quina és la millor tenint en compte altres proves que es facin però tinc clar que es farà en ple hivern (i si neva millor).
La sortida i la arribada es feria al camp de futbol municipal de Sa Vinya a S'Arracó on habilitaria tota la zona pels cans.
També farem una prova infantil que consistiria en una volta pels envoltants del camp de futbol.
Bé, ja veieu que l'idea està avançada i només em falta començar a xerrar amb la gent que els monta per agafar idees així com els patrocinadors que vulguin ajudar.
En altres entrades vos aniré comentant els altres projectes que tinc dins el cap i que vaig estar comentant amb en Toni Contestí, en Jose Manuel i en Dani Salas durant la Baleares Solidaria on les seves opinions em varen ajudar bastant.



Bueno, aquí tenéis uno de los muchos proyectos que tengo en mente para hacer en el municipio de Andratx: un canicross en S'Arracó. De momento ya tengo el circuito, es de poco menos de 5 kilómetros pero como podéis ver en gráfico comienza en subida y finaliza en una corta bajada. La mayoría del circuito se hace sobre piedra o tierra.
 La fecha aún está pendiente de que Dani Salas y David Sánchez me aconsejen cual es la mejor teniendo en cuenta otras pruebas que se realicen pero está claro que se hará en pleno invierno (y si nieva mejor).
La salida y la llegada se harían en el campo de futbol municipal de Sa Vinya (S'Arracó) donde se habilitaría toda la zona para los perros.
También haremos una prueba infantil que consistiría en una vuelta a  los alrededores del campo de fútbol.
Bueno, ya veis que la idea está avanzada y solo me falta comenzar a hablar con la gente que los monta para coger ideas así como los patrocinadores que quieran ayudar.
En otras entradas os iré comentando los otros proyectos que tengo en mente y que estuve comentando con Toni Contestí, José Manuel y Dani Salas durante la Baleares Solidaria donde sus opiniones me ayudaron bastante.

3 comentaris:

  1. Cualquier cosa cuenta conmigo y seguro que disfrutaremos todos
    Un saludo

    ResponElimina
  2. Me gusta!
    La lliga Canicross continua, gràcies Pau. Segur que serà una canya el vostre canicross. Ja saps on estem per qualsevol cosa.

    ResponElimina
  3. Que ganas tengo!!!! Próximamente en marcha!!
    Estoy Buscando fechas Pau!!

    ResponElimina