12 d’agost 2010

2000 metres de natació dedicats al meu padrí...

Fa 2 dies li varen dir al meu padrí que les bateries del seu marcapasos estaven esgotades i que havia que canviar-les. La preocupació nostra era clara ja que l'operació és senzilla sempre que no es tinguessi en compte que el pacient té 102 anys i poden sortir moltes complicacions a aquesta edat.
La veritat és que el meu padrí era el menys preocupat de tots i quan avui matí s'ha despertat de l'anestèsia ja ens ha dit que tenia per arribar als 200 anys!! Si és que els llops som així!!
Així doncs li dedic al meu padrí el meu primer entrenament de 2000 metres sense aturar de natació perque segueixi amb les piles posades...
Hace 2 días le dijeron a mi abuelo que las baterías de su marcapasos estaban agotadas y que había que cambiarlas. Nuestra preocupación era clara ya que la operación es sencilla si no tenemos en cuenta que la edad del paciente es de 102 años y pueden salir muchas complicaciones a esa edad.
La verdad es que mi abuelo era el menos preocupado de todos y cuando esta mañana se ha despertado de la anestesia ya nos ha dicho que tenía para 200 años!! Si es que los llops somos así!!
Así pues le dedico mi primer entrenamiento de 2000 metros sin parar de natación para que siga con las pilas puestas...

3 comentaris:

  1. Qué no és guapo aixó!

    M'encanta la nova foto, Pau.

    ResponElimina
  2. Joer! Enhorabona Pau! Pels 2mil metres i pels teus gens.

    ResponElimina
  3. Así es nuestro abuelo!!! Un makina!!!!

    A ver si nosotros heredamos sus genes y llegamos a los ciento y largos....

    ResponElimina