29 d’agost 2010

Baleares Solidaria (7) - Descansant a Eivissa

Ja som a l'horabaixa i en Jose Manuel descansa per poder afrontar la próxima etapa: una marató fins Eivissa i un pic arribat començarà a nedar cap a Formentera. L'horari aproximat de sortida serà a les 12 d'aquest vespre (estava previst fer-ho a la una pero sembla que ho adelantaran). Així doncs toca córrer de nit per Eivissa.

M'agradaria destacar l'immensa feina que han fet i continuen fent els seus companys i amics al llarg de tota aquesta odissea. El que vaig poder veure el dissabte matí no té paraules i el control que havia era total fins i tot amb uns granissats dels que xerraré en un post posterior. Enhorabona i gràcies a tots!!


Ya estamos por la tarde y Jose Manuel está descansando para afrontar la siguiente etapa: una maratón hasta Ibiza donde una vez llegue se echará al agua para ir a Formentera nadando. El horario aproximado de salida son las 12 de la noche (estaba prevista la una pero parece que lo han adelantado). Así pues tocara volver a correr de noche por Ibiza.


Me gustaría destacar el inmenso trabajo que han hecho y harán sus compañeros y amigos a lo largo de toda esta odisea. Lo que pude ver el sabado por la mañana no tiene palabras y el control que había era total incluso con unos granizados de los que hablaré en un post posterior. Enhorabuena y gracias a todos!!

2 comentaris:

  1. Gracias Pau por mantenernos informados a todos de esta gran aventura. Os seguimos de cerca.

    ResponSuprimeix
  2. Es lo mínimo que se merecen esos cracks!!

    ResponSuprimeix