29 de setembre 2011

Protusió discal L5-S1

Doncs ja tenim diagnòstic i la veritat és que no és dolent del tot. Entre la darrera vértebra lumbar i la primera del sacro tinc una lleu protusió discal que s'ha de treballar.
És lógic que em pegassin rampes al Trail ja que segons el metge al cap d'unes hores d'exercici hauria de tenir unes contraccions musculars reflexes que em farien aturar normalment. També és cert que no enten com vaig poder continuar quan em varen començar a sortir a l'altura des Galileu (veure video..jaja!!), la meva resposta va ser que vaig tenir uns companys increibles que varen fer que arribassi.
Ara tocaran dos mesos de fer rehabilitació (ja he xerrat amb en Dani Salas al respecte) encara que podré entrenar de forma regular sense fer càrregues molt fortes i oblidar-me de moure pesos sense control.
Anau-vos preparant perquè en una setmana penjaré alguns del reptes de l'any que vé així com els nous projectes a realitzar i organitzar. També comptaré amb el comando Andratx i, si tot va be, tindrem noves incorporacions que s'enganxaran a l'apassionant món de la muntanya (Ramon i Elena, anau-vos preparant).
Pues ya tenemos diagnóstico y la verdad es que no es malo del todo. Entre la última vértebra lumbar y la primera del sacro tengo una leve protusión discal que se ha de trabajar.
Es lógico que me pegasen calambres en el Trail ya que según el médico al cabo de unas horas de ejercicio debería tener unas contracciones musculares reflejas que me harían parar normalmente. También es cierto que no entiende como pude continuar cuando me empezaron a salir a la altura del Galileu (ver video...jaja!!), mi respuesta es que tuve unos compañeros increibles que hicieron que llegara.
Ahora tocarán 2 meses de rehabilitación (ya he hablado con Dani Salas al respecto) aunque podré entrenar de forma regular con molestias sin hacer cargas muy duras y olvidarme de mover pesos sin control.
Iros preparando porque en una semana colgaré algunos de los retos del año que viene así como los nuevos proyectos a realizar y organizar. También contaré con el comando Andratx, y, si todo va bien, tendremos nuevas incorporaciones que se engancharán al apasionante mundo de la montaña (Ramón y Elena iros preparando).

3 comentaris:

  1. Uffffffff, no me gusta nada el decirte que "Bien venido a ese club".
    Yo tengo la hernia en L4-L5 y protusión en L5-S1.
    Los comienzos fueron muy duros pero con el tiempo se llega a superar, controlando mucho las posturas, etc.
    Adelante con la rehabilitación.
    Saludosssssssssss crack

    ResponElimina
  2. Vas poder continuar pq els trail runners estem com un llum!!! jajaja
    Bé doncs ara a pendres les coses amb una miqueta de calma i a recuperar bé la lesió

    Salut!

    ResponElimina
  3. Animo Pau¡¡ y cuenta conmigo para esos entrenos por Andraitx, que el ultimo me lo pase en grande

    ResponElimina