14 de setembre 2011

El canet verd també fa podi...

Després de fer el "cabra" a Lloseta el diumenge matí, hem vaig tornar a Andratx a cercar els "hereus" perque havia curses a Palma a l'horabaixa i en tenien ganes.
Així doncs, en Pau i en Miquel junt amb la seva cosina Marina es varen presentar a la sortida dels 400 metres on, com podeu veure a la foto del diari, varen fer segon i tercera mentre que en Miquel va fer els 400 metres sense despentinar-se com un campió.
A la prova de 1200 metres el meu fillol també va finalitzar segon lo que va arredonir un diumenge amb 4 podis per la familia. Finalment el meu germà als 5 quilòmetres va fer 25 minuts i pico anant a 5'10" veient com els entrenaments van sortint, llàstima que haguessi tan poca gent un diumenge horabaixa per gaudir d'un millor ambient.
Varem copar fins a 3 fotos a tot color...
Después de hacer el "cabra" en Lloseta el domingo por la mañana, tuve que volver a Andratx a buscar a los "herederos" porque había carreras en Palma por la tarde y tenían ganas.
Así pues, Pau y Miquel junto con su prima Marina se presentaron a la salida de los 400 metros donde, como se puede ver en la foto del diario, hicieron segundo y tercera mientras que Miquel hizo los 400 metros sin despeinarse como un campeón.
En la prueba de 1200 metros mi ahijado también finalizó segundo lo que redondeó un domingo con 4 podios en la familia. Finalmente mi hermano en los 5 kilómetros hizo 25 minutos y pico yendo a 5'10" viendo como los entrenamientos van saliendo, lástima que hubiese tan poca gente el domingo por la atrde para poder disfrutar de un mejor ambiente.

2 comentaris: