20 d’abril 2010

La Trapa

Avui ens hem decidit a fer La Trapa començant des de Es Campàs (carretera d'Estellencs) i finalitzant per S'Arracó encara que des d'aquí hem anat caminant fins a Andratx. He convençut a la meva dona i es company que venia amb nosaltres per que anassin corrent pels llocs on havia una pista decent preparant-los per el Petit Trail de l'any que vé..jeje. Hem fet aturadetes als miradors corresponents i hem fet la visita corresponent a La Trapa. També he aprofitat per anar fent dissabte a la serra como ens demanen els de UTST i Grancampió.




Hoy nos hemos decidido a hacer La Trapa comenzando desde Es Campàs (carretera de estellencs) y finalizando en S'Arracó aunque desde aquí hemos seguido caminando hasta Andratx. He convencido a mi mujer y el compañero que venía con nosotros para que fueran corriendo por los lugares donde había pistas decentes preparándolos para el Petit Trail del año que viene..jeje.
Hemos hecho pequeñas paradas en los miradores corespondientes y hemos hecho la visita correspondiente a La Trapa. También hemos aprovechado para hacer limpieza en la sierra como nos pedían desde UTST i Grancampió.

1 comentari:

  1. Así me gusta Pau; ya que no trabajas. limpias un poco el monte. Nos vemos el finde.

    ResponElimina