26 d’abril 2010

Crónica Es Jai de Búger

Un dia després de cumplir 40 anys i tinc la primera cursa després de dur un mes d'entrenament algo decent. Comentaré primer la part negativa: una contractura muscular a l'alçada dels bessons de la cama esquerra només començar la baixada. La part positiva és que malgrat aquesta lesió he pogut dur una mitja de 5:'04 ''el quilòmetre anant 3 quilòmetres per davall de 5' i els altres quatre controlant per no forçar el múscul.
Així doncs pas a contar una breu crònica:
Un dia solejat amb un circuit fotut (es comença amb una davallada molt forta i llarga i finalitza amb una pujada similar), els d'elitechip per controlar la cursa i abans curses de nins on els meus han disfrutat de còrrer.
Sortida i tots cap a la davallada, just quan duia uns 300 metres veig que tinc una petita punxada al bessó i encara em falta la mitad de la davallada. Una vegada al pla em comença a fer un poc més de mal i en aquest moment em ve per darrera en David Sánchez (DVD) que m'acompanya una estona i xerram de com vaig (gràcies David!!), després prenc la decissió de baixar el ritme per no forçar (el primer quilòmetre 4'20'' i el segon 4'34''), arrib a la pujada i la veritat es que em baixa el dolor i no me cansa de forma especial així que vaig a per la segona volta. Una altre vegada a la davallada he d'aturar el ritme perque veig que el mal torna a aparèixer i així fins el pla on em trob a un corredor amb el qual anam xerrant a 5'30'' fins arribar a la costa on em trob una altre vegada be i aprofit per estirar un poc més fins arribar a meta amb una mitja de 5'04'' i només amb la sensació del dolor al bessó ja que cansament nomès el just d'haver realitzat la darrera pujada.
Així doncs m'ho agaf de forma positiva perque veig que un dels meus objectius del principi que era rodar a menys de 5' el tinc quasi assolit i ara només em resta descansar aquesta setmana (gel les primeres 48-72 hores amb antiinflamatoris), aprofitarè per començar a nedar amb un pull-boy i algo de gimnàs.
També comentar que estic molt content perquè el meu germà que ha començat a còrrer fa poc ha anat a un ritme de 5'47'' lo que junt amb el perfil de la cursa que era fotut és una molt bona marca perque continui entrenant de forma constant...Enhorabona Toni!!!
 
Un día después de cumplir 40 años y tengo la primera carrera después de llevar un mes de entrenamiento algo decente. Comentaré primero la parte negativa: una contractura muscular a la altura de los gemelos en la pierna izquierda justo al comenzar la bajada. La parte positiva es que a pesar de esta lesión he podido llevar una media de 5'04'' el kilómetro yendo 3 kilómetros por debajo de 5' y los otros cuatro controlando para no forzar el músculo,
Así pues paso a contar una breve crónica:
Un día soleado con un circuito duro (se comienza con una bajada fuerte y larga y finaliza con una subida similar), los de Elitechip para controlar la carrera y antes carreras para los niños donde los mios han disfrutado de correr.
Salida y todos a la bajada, justo cuando llevaba 300 metros veo que tengo un pequeño pinchazo en el gemelo y aún me falta la mitad de la bajada. Una vez en el llano me comienza a doler más y en ese momento me alcanza David Sánchez (DVD) que e acompaña un rato y hablamos de como estoy (gracias David!!!), después tomo la decisión de bajar el ritmo para no forzar ( el primer kilómetro iba a 4'20'' y el segundo a 4'34''), llego a la subida y la verdad es que me baja el dolor y no me cansa de forma especial así que voy a por la segunda vuelta. Otra vez en la bajada he de parar el ritmo porque veo que el dolor vuelve a aparecer y así hasta el llano donde me encuentro a un corredor con el cual vamos charlando a 5'30'' hasta llegar a la subida donde me vuelvo a encontrar bien y aprovecho para tirar un poco más hasta llegar a meta con una media de 5'04'' i solo con la sensación del dolor en el gemelo ya que cansancio solo el de haber hecho la última subida.
Así pues me lo cojo de forma positiva porque veo que uno de mis objetivos del principio que era rodar a menos de 5 minutos lo tengo casi conseguido y solo me queda descansar una semana (hielo estos días con antiinflamatorios), aprovecharé para comenzar a nadar con un pull-boy y algo de gimnasio.
También comentar que estoy muy contento porque mi hermano que ha comenzado a correr hace poco ha ido a un ritmo de 5'47'' lo que junto al perfil de la carrera que era duro es una muy buena marca para que continúe entrenando de forma constante...Enhorabuena Toni!!!

4 comentaris:

  1. una aferrada amic... alerta amb el teu germà q aviat t'agafarà...descansa i a nedar

    ResponElimina
  2. Gracias por los ánimos Pau!!!! Mi pequeño parte de guerra, has sido la ampolla en el pié derecho, pero hoy ya no me duele, y mañana volveré a entrenar. Ahora a esperar la próxima carrera. Y tu, hermanito, cuidate del gemelo, que ya ves que los 40 años pasan pequeñas facturitas físicas.

    ResponElimina
  3. Enhorabuena por la carrera, ahora a bajar de 4 jajaja

    ResponElimina
  4. juas eso solo lo hacia en las series de 5000 en aquellos tiempos...

    ResponElimina