10 d’agost 2013

I Doble Milla Urbana Magalluf 2013

Aprofitant que feien una Milla aquí a prop a Magalluf i que havia curses per categories inferiors hem anat en Pau i jo a passar l'horabaixa.
En Pau ha finalitzat novè a la categoria benjamí (ell encara és d'iniciació) i el primer de l'any 2006. Jo, per la meva part he corregut la doble milla com un entrenament ràpid fent les dues primeres voltes rodant i forçant les darreres encara que està clar que la distància em queda curta i la gent va molt de pressa.
Agrair a en Pedro Gutiérrez que m'acompanyassi la darrera volta ajudant-me a tirar un poc més i en Juanjo per cuidar del nin mentre jo corria.
L'organització molt bona: per 0 euros dur-te camiseta, beguda i tros de síndria no te preu. Tal vegada els ha faltat fer una mini cursa pels més petits entre 3 i 6 anys que no l'han pogut fer.
Aprovechando que hacían una milla cerca de aquí en Magalluf y que había carreras para categorías inferiores hemos ido Pau y yo a pasar la tarde.
Pau ha finalizado noveno en categoría benjamín (él aún es de iniciación) y el primero del año 2006. Yo, por mi parte, he corrido la doble milla como un entrenamiento rápido haciendo las dos primeras vueltas trotando y forzando las últimas aunque está claro que la distancia me queda bastante corta y la gente va muy rápida.
Agradecer a Pedro Gutiérrez que me acompañara en la última vuelta ayudándome a tirar un poco más y a Juanjo por cuidar del niño mientras corría.
La organización muy buena: por 0 euros que te den camiseta, bebida y un trozo de sandía no tiene precio. Tal vez he echado a faltar una mini carrera para los más pequeños entre 3 y 6 años que no la han podido hacer.

Cap comentari:

Publica un comentari