11 de desembre 2011

10 Quilòmetres de Calvià 2011


Abans de la cursa amb els cracks...

Ahir matí varem anar a Magalluf a fer la primera competició després de que em trobessin l'hernia discal a l'esquena fa un parell de mesos. Les sensacions han estat bastant bones per moltes raons:
1.- He anat a ritme tranquil al principi (5'10") amb el meu germà que finalment ha baixat més d'un minut la seva marca de lo que estic molt content, ara toca davallar de les dues hores a la mitja de Palma.
2.- Als 3'5 quilòmetres he pujat el ritme a nivell d'entrenament alt pero sense anar molt forçat anant a 4'45" sense problemes ni notar l'esquena en cap moment.
3.- Quan quedaven 2 quilòmetres he davallat a 4'30" per finalitzar a 4'10" amb la sensació de poder haver continuat més quilòmetres.
Tot això m'indica que anem per bon camí, que el treball amb en Jaume Crespí a S'Aiguablava i l'Escola Balear de l'Esquena està fent efecte i ara el que toca es anar entrenant amb control pero sense aturar.
He fet la mateixa marca que l'any passat però amb molt menys entrenament i finalitzant amb millors sensacions així que a la que em possi a perdre quilos (entre 10 i 15) també aniré agafant velocitat.
Destacar la gran quantitat d'amics que m'he trobat i que la majoria han fet marca i objectius, es nota que els entrenaments funcionen especialment el grup de Dani Salas que van com a motos, en especial na Carme que ha guanyat la Marató al igual que en Tófol i també en Pedro que ha fet 1º22' a la mitja.
Na Carme, en Román i en Toni...
Ayer fuimos a Magalluf a hacer la primera competición después de que me encontraran la hernia discal en la espalda hace 2 meses. Las sensaciones han sido bastante buenas por muchas razones:
1.- He ido a un ritmo tranquilo al principio (5'10") con mi hermano que finalmente ha bajado más de un minuto su marca de lo que estoy muy contento, ahora toca bajar de las dos horas en la media de Palma.
2.- A los 3'5 kilómetros he subido el ritmo a nivel de rodaje alto pero sin ir muy forzado yendo a 4'45" sin problemas ni notar la espalda en ningún momento.
3.- Cuando quedaban 2 kilómetros he bajado a 4'30" para finalizar a 4'10" con la sensación de poder haber continuado más kilómetros.
Todo esto me indica que vamos por el buen camino, que el trabajo con Jaume Crespí en S'Aiguablava y la Escuela Balear de la Espalda está haciendo efecto  y ahora lo que toca es entrenar con control pero sin pausa.
He hecho la misma marca que el año pasado pero con mucho menos entrenamiento y finalizando con mejores sensaciones así que a la que me ponga a perder kilos (unos 10-15) también iré cogiendo velocidad.
Destacar la gran cantidad de amigos que me he encontrado y que la mayoría han hecho marca y objetivos, se nota que los entrenamientos funcionan especialmente el grupo de Dani Salas que van como motos, en especial Carmen que ha ganado la Maratón al igual que Tofol y también Pedro que ha hecho 1º22' en la media.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada