11 de desembre 2010

Lluc-Pollença

Avui hem fet caminant la darrera etapa del TST: Lluc-Pollença, així ja sabrem el que ens esperarà després de quasi 50 quilòmetres de travessa per la Serra de Tramuntana. Bàsicament és tot davallada amb un final al costat de la carretera molt avorrit pero ja amb ganes d'arribar.
Del grup d'entrenament han estat na Maria Antonia, na Lluisa i en Joan que no han tingut cap problema en fer-la. També han vingut quasi una trentena d'andritxols guiats per n'Abilio.
Hem rigut molt amb en Jordi i en Vicenç que també estan apuntats al TST i que segur que els veurem en properes vegades.
Deix les fotos al picassa del bloc a la dreta.
Falta la tercera mosquetera...
Aigua de Binifaldó
Serà de sobrassada o formatge?
Un cotxo de fusta dels d'abans...
Hoy hemos hecho caminando la última etapa del TST: Lluc-Pollença, así ya sabremos lo que nos esperará después de casi 50 kilómetros de travesía por la Serra de Tramuntana. Básicamente es todo bajada con un final al lado de la carretera muy aburrido pero ya con ganas de llegar.
Del grupo de entrenamiento han estado Maria Antonia, Lluisa y Joan que no han tenido ningún problema en acabarla. También han venido casi una treintena de andritxoles guiados por Abilio.
Hemos  reido mucho con Jordi y Vicenç que también están apuntados al TST y que seguro que los veremos en próximas veces.
Dejo las fotos en el picassa del blog a la derecha.
N'hi ha que aprofiten per estendre la roba...

1 comentari:

  1. Pau esta es una de las etapas que tenemos pendiente de entrenar corriendo. Hemos estado en varias ocasiones en el Refugio de Pont Romá pero nunca hemos llegado hacer Pollença-Lluc ni a la inversa.

    ResponElimina