27 de desembre 2010

Cursa S'E Lloseta-Binissalem-Alaró

 Avui, com cada Nadal ha tocat la tradicional Cursa de s'E que ha començat a Lloseta, passat per Binissalem i finalitzat a Alaró. Segons el GPS uns 12'890 quilòmetres.
He tingut la sort de fer la major part de la cursa amb na Carme Morey (properament la primera dona balear en finalitzar l'ultra del Mont Blanc) amb la qual ens hem posat un ritme de 5'-5'10" bastant bo de dur al llarg de tot el camí.
Hem pogut veure com alguns cracks com en Jose Manuel, David i en Roman ens passaven. Arribant a Binissalem ens han agafat Pintores, Cuoyot i altres corredors del foro (es suposava que havien d'anar a 5'30") quedant-se amb nosaltres Pintores i marxant la resta. Al poc de sortir del poble hem agafat a na Tere que havia decidit fer la cursa amb els primers fins que els ha deixat marxar...jeje.
Finalment a l'arribada a Alaró el camí picava cap adalt i l'entrenament de muntanya s'ha notat ja que quasi no he notat la pujada final i a més se m'ha fet curta (he finalitzat a 4'33"). Bones sensacions pel futur.
També han corregut na Mª Antònia amb na Lluisa, en Joan i na Blanca (Crazyfeet) fent un entrenament en condicions i gaudint d'una cursa que ha superat els 800 corredors. Enhorabona a l'organització i en especial a en Pere Reus.
Amb na Carme...

Amb na Tere i en Pintores.
Hoy, como cada Navidad ha tocado la tradicional Cursa de s'E que este año ha comenzado en Lloseta pasando por Binissalem y finalizando en Alaró. Según el GPS unos 12'890 kilómetros.
He tenido la suerte de hacer la mayor parte de la carrera con Carmen Morey (próximamente la primera mujer balear en finalizar la ultra del Mont Blanc) con la cual nos hemos puesto un ritmo de 5'-5'10" bastante bueno de llevar a lo largo de todo el camino.
Hemos podido ver como algunos cracks como Jose Manuel, David y Roman nos pasaban. Llegando a Binissalem nos ha cogido un grupo donde iban Pintores, Cuoyot y otros corredores del foro (se suponía que debían ir a 5'30") quedándose Pintores con nosotros y marchando el resto. Al poco de salir del pueblo hemos alcanzado a Tere que había decidido hacer la carrera junto a los primeros hasta que los ha dejado marchar...je.je.
Finalmente a la llegada a Alaró el camino picaba hacia arriba y el entrenamiento de montaña se ha notado ya que casi no he notado la subida final y además se me ha hecho corta (he finalizado a 4'33"). Buenas sensaciones para el futuro.
También han corrido Mª Antonia con Luisa, Juan y Blanca (Crazyfeet) haciendo un entrenamiento en condiciones y disfrutando de una carrera que ha superado los 800 participantes. Enhorabuena a la organizació y en especial a Pedro Reus.

5 comentaris:

  1. Mlt be pau! Bnes festes.
    Bobys (marca registrada)

    ResponElimina
  2. He disfrutado de mi primera "cursa de s'E" y me lo he pasado pipa, el recorrido es muy bonito y había cantidad de atletas participantes ...
    Esto cada vez va a más, es fantásticooooo
    José María

    ResponElimina
  3. Ja ho deia en Roman, una de les millors curses amb molta gent i bona vista

    ResponElimina
  4. Yo reconozco que me equivoqué, tenia pensado ir a ritmo muy por encima de 5 acompañando a Manuel (lesionado)pero cuando este se ha puesto a ritmos de 4'50" en vez de dejarle escapar he aumentado mi ritmo. Al final me han pesado demasiado los km y he terminado cansandome más de lo que quería. Por lo demás ambiente estupendo tanto en la carrera como en el calentamiento (de alaró a lloseta)

    ResponElimina
  5. Jeje, la verdad es que cuando vi las fotos del "calentamiento" pensé "pero que perros, y encima se han cascado la carrera a menos de 5'", estais que os salis...

    ResponElimina