07 de desembre 2015

Cross Illes Malgrats 2015

Aquest diumenge vàrem fer el Cross de les Illes Malgrats, molt conegut quan el muntava en Baldo i recuperat des de l'any passat per en Josema i l'Amistat.
Aquesta vegada han estat prop de 6 quilòmetres amb més desnivell que el de la setmana passada aconseguint anar entre 4'30 i 4'40" amb bones sensacions al final. 
Per altra banda en Pau i en Miquel varen fer les seves curses com sempre i ens han acompanyat també en Toni Enseñat, Juanjo i Mauro a més d'altres amics que feia temps que no veiem.
L'organització bona amb un circuit perfectament senyalitzat i bon avituallament al final. El tema de la challenge fa que hagi augmentat el nombre de participants cada pic més i segur que els dos crossos que queden seran un èxit.
Este domingo hicimos el Cross de las Illes Malgrats, muy conocido cuando lo montaba Baldo y recuperado desde el año pasado por Josema y el Amistat.
Esta vez han sido cerca de 6 kilómetros con más desnivel que el de la semana pasada consiguiendo ir entre 4'30 y 4'40" con buenas sensaciones al final.
Por otro lado Pau y Miquel hicieron sus carreras como siempre y nos han acompañado también Toni Enseñat, Juanjo y Mauro además de otros amigos que hacía tiempos que no veíamos.
La organización buena con un circuito perfectamente señalizado y buen avituallamento al final. El tema de la Challenge hace que haya aumentado el número de participantes cada vez más y seguro que los dos crosses que quedan serán un éxito.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada