26 d’agost 2015

Entrenament Trapa Trail

Dalt de la Paret des Moro
Aquest diumenge vàrem arribar a ser 19 corredors per fer un entrenament del circuit de la Trapa Trail del proper mes de setembre. Molts d'amics (Comando Andratx, CSR, HM Hotels, Atletas de Baleares, MallorcaTrail) varen poder comprovar tant la bellesa com la duresa d'aquest recorregut que passa per paratges tan espectaculars com la Paret des Moro i La Trapa en poc més de 19 km i 960 de desnivell positiu.
El temps ens va acompanyar i em va servir per fer la previsió dels talls de temps que haurà a la cursa així com calcular l'hora de sortida per què els darrers puguin veure una posta de sol espectacular des de la Trapa amb sa Dragonera de protagonista.
Vos esperem el pròxim 19 de setembre a S'Arracó!!
Pujant la Paret des Moro
Vista de la Paret des Moro
Este domingo llegamos a ser 19 corredores para hacer un entrenamiento del circuito de la Trapa Trail del próximo mes de septiembre. Muchos amigos (Comando Andratx, CSR, HM Hotels, Atletas de Baleares, MallorcaTrail) pudieron comprobar tanto la belleza como la dureza de este recorrido que pasa por parajes tan espectaculares como la Paret des Moro y la Trapa en poco más de 19 kms y 960 metros de desnivel positivo.
El tiempo nos acompañó y me sirvió para hacer la previsión de los cortes de tiempo que habrá en la carrera así como calcular la hora de salida para que los últimos puedan ver una puesta de sol espectacular desde la Trapa con la Dragonera como protagonista.
Os esperamos el próximo 19 de septiembre en S'Arracó!!
La Trapa i sa Dragonera
Perfil de la cursa

2 comentaris:

  1. Hola tenis el tracking de la cursa?
    Salutacions

    ResponElimina
  2. Lo sentimos, por petición de algún dueño de fincas por las que pasamos no podemos colgar el track.

    ResponElimina