28 de setembre 2013

III Cursa popular de sa Vermada a Binissalem

Sortida amb més de 500 participants!!
El passat dijous vaig anar a Binissalem a la cursa popular de sa Vermada. En un principi la intenció era fer els 8 quilòmetres amb en Joan a ritme de 5'30" per no forçar, ja que tenia la mitja d'Alcúdia el diumenge. Però, com sempre, les curses no surten com volem i a l'inici de la cursa ens despistem i jo surt davant i ell darrera per lo que vaig frenant fins que veig que na Mirri passa al costat junt amb un grup al qual segueix fins que passat els 2 kms tothom ha d'aturar per un enorme bassiot d'aigua que obligava a fer fila índia, com que anava enrere del grup en tocar esperar uns 20 segons que pareixen interminables, un cop tornat a posar en marxa a 500 metres tornem a trobar el mateix encara que un poc més ràpid.
Total, que na Mirri ja m'havia fugit i mir de veure si veig a en Joan per darrere (tot això sense dur el garmin així que no tenia ni idea a quin ritme anava). Passat el km 3 arriba en Joan i quan li deman com anem em diu que 4'50"!! per lo que comencem a anar un poc més tranquils fins a arribar al darrer quilòmetre on pitgem un poquet encara que 200 metres abans de l'arribada en Joan torça un turmell i ja no forcem fins a l'arribada on passem uns quants. Finalment ens surt un ritme de 5 minuts i pocs segons.
Bones sensacions d'un entrenament amb ritmes pel tema d'aturar i arrancar veien que haguéssim pogut anar a menys de 5 amb tranquil·litat.
En Joan amb gel al turmell per evitar complicacions per diumenge i na Mirri molt bé malgrat la calorada que ha fet dins tot el trajecte.
Na Mirri arribant...
El pasado jueves fui a Binissalem a la carrera popular de sa Vermada. En un principio la intención era hacer los 8 kms con Joan a un ritmo de 5'30" para no forzar, ya que él tenía la media de Alcudia el domingo. Pero, como siempre, las cosas no salen como queremos y al inicio nos despistamos y yo salgo delante y él detrás por lo que voy frenando hasta que me pasa Mirri con un grupo y decido seguirlo por detrás hasta que pasados los 2 kms todos tenemos que parar debido a un enorme charco de agua que obligaba a ir en fila india, como que iba detrás del grupo me toca esperar unos interminables 20 segundos, una vez vuelta a correr y a 500 metros nos encontramos igual aunque perdemos menos tiempo.
Total, que Mirri ya se me había escapado y miro de ver si Joan ya viene por detrás (todo esto sin llevar el Garmin así que no sabía que ritmo llevaba). Pasado el km. 3 me alcanza Joan y cuando le pido el ritmo me dice que 4'50"!! así que decidimos ir más tranquilos hasta llegar al último kilómetro donde forzamos un poco aunque a 100 metros de la meta Joan se tuerce un tobillo y ya no forzamos hasta la llegada donde pasamos unos cuantos. Finalmente nos sale un ritmo de 5 minutos y pocos segundos.
Buenas sensaciones de un entrenamiento con ritmos por el tema de parar y arrancar viendo que hubiésemos podido ir a menos de 5 minutos tranquilamente.
Joan con hielo en el tobillo para evitar complicaciones de cara al domingo y Mirri muy bien a pesar de hacer un calor sofocante en todo el trayecto.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada