23 de juny 2010

Avui bici i nedar...

Avui ha tocat fer bici i nedar i així vaig seguint amb les sensacions de fer dos esports per al proper entrenament de triatló. Com que no tinc encara una bicicleta de carreres (és benvinguda qualsevol que li sobri XD) he tret la TREK de muntanya lo que suposa un doble esforç ja que és de les antigues i pesa lo seu. També he estrenat la Camelbag de North Face que em varen regalar per veure sensacions i la veritat és que menys les corretges que em penjaven no he notat res. En Toni Contestí va ser qui me la va recomanar i la veritat es que, com sempre, ha encertat.
Hoy ha tocado hacer bici y nadar y así voy siguiendo con las sensaciones de hacer dos deportes para el futuro entrenamiento de triatlón. Como que no tengo bicicleta de carreras (es bienvenida cualquiera que os sobre XD) he sacado la TREK de montaña lo que supone un doble esfuerzo ya que es de las antiguas y pesa lo suyo. También he estrenado la Camelbag de North Face que me regalaron para ver sensaciones y la verdad es que menos las correas que me colgaban no he notado nada. Toni Contestí fue quien me la recomendó y la verdad es que, como siempre, ha acertado.

2 comentaris:

  1. Enhorabuena Pau. Esto va por buen camino. Yo compré el otro día una bici de 8ª mano para el rodillo, aunque necesita un superarreglo. Seguro que encuentraas a alguien que por lo menos te la pueda prestar.

    Saludos!!!

    José Manuel

    PD ¿Vas a debutar en el Tri de Andratx?

    ResponElimina
  2. jaja no, en el tri de Andratx estare en la organizacion, supongo que donde estare sera en el aquatlon de camp de mar...

    ResponElimina