06 de gener 2016

Cross popular Campos 2016

Aquest cap de setmana vàrem anar a Campos a fer el cross popular on també es fa una de les poques proves de marxa a l'illa lo que va aprofitar en Pauet per fer un entrenament de marxa i de pas fer podi. En Miquel va fer quart a la seva cursa com sempre de menys a més.
Vàrem tenir un dia molt ventós lo que va fer que el cross fossi dur a estones. Finalment vaig anar a 4'30" de mitja amb molts girs de 180º i acompanyant al final al meu gran amic de Sa Milana Sebastià Oliver.
Respecte a l'organització, circuit ben senyalitzat i mesurat, avituallament al finalitzar la cursa i premis originals (eren plantes de major a menor tamany).
L'unica pega va ser que es va avisar molt tard de que el lliurament dels premis als més petits es faria abans de la prova de veterans A i aquests ja havien escalfat retrasant la prova uns 20 minuts. La propera vegada basta avisar o tenir-ho programat al paper i així tots contents.
Miquel arribant
Arribada amb en Sebastià
Este fin de semana fuimos a Campos a hacer el cross popular donde también se hace una de las pocas pruebas de marcha en la isla, lo que aprovechó Pau para hacer un entrenamiento de marcha y de paso hacer podio. Miquel hizo cuarto como siempre yendo de menos a más.
Tuvimos un día muy ventoso lo que hizo que el cross fuera duro a ratos. Finalmente fui a 4'30" de media con muchos giros de 180º y acompañando al final a mi gran amigo de Sa Milana Sebastià Oliver.
Respecto a la organización, circuito bien señalizado y medido, avituallamiento al finalizar la carrera y premios originales (eran plantas de mayor a menor tamaño).
La única pega es que se avisó muy tarde de la repartición de los premios a los más pequeños se haría antes de la prueba de los veteranos A y estos ya habían calentando retrasando la prueba unos 20 minutos. La próxima vez basta avisar o tenerlo programado y así todos contentos.
Fent marxa
Primer premi...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada