06 d’octubre 2011

Rutes noves: Torre Cala en Basset (II)

Avui hem tornat a reunir part del Comando Andratx per començar la preparació pel proper Trail de Serra de Tramuntana. Com que encara estic pendent d'una darrera visita al metge i posterior rehabilitació de l'esquena hem fet una sortida curteta però espectacular i que encara no haviem fet en grup.
Es tracta de la pujada a la Torre de Cala en Basset des de Sant Elm pujant per Ca'n Tomeví i baixant vora la mar. Com podeu veure avui he tingut el plaer de tenir a na Mª Jesús i en Björn com a acompanyants.
Aquest recorregut m'obri un ventall de possibilitats a l'hora de planificar sortides de 15-20 quilòmetres tant venint des de La Trapa, com S'Arracó com del Pas Vermell així que anau-vos preparant...
Per cert, crida l'atenció que, quan he vingut par aquests paratges, la quantitat d'estrangers que van perduts per la manca d'una senyalització correcte... ja podrien fer el mateix que varen fer amb el camí de Ses Basses cap a S'Arracó si volem que hagi un turisme de qualitat que ve a fer senderisme a la nostra illa.
Na Mª Jesús i en Björn amb la Trapa al darrera
Hoy hemos vuelto a reunir parte del Comando Andratx para comenzar la preparación del próximo Trail Serra de Tramuntana. Como que aún estoy pendiente de una última visita al médico y posterior rehabilitación de la espalda hemos hecho una salida corta pero espectacular y que aún no habíamos hecho en grupo.
Se trata de la subida a la Torre de Cala en Basset desde San Telmo subiendo por Ca'n Tomeví y bajando cerca del mar. Como podeis ver hoy he tenido el placer de tener a Mª Jesús y Björn como acompañantes.
Este recorrido me abre un abanico de posibilidades a la hora de planificar salidas de 15-20 kilómetros tanto viniendo de Sa Trapa como de S'Arracó como del Pas Vermell así que iros preparando...
Por cierto, llama la atención que, cuando he venido por estos parajes, la cantidad de extranjeros que van perdidos por una falta de señalización corrceta... ya podrían hacer lo mismo que hicieron con el camino que va de Ses Basses hasta S'Arracó si queremos que haya un turismo de calidad que viene a hacer senderismo a nuestra isla.
A la dreta la Torre de Cala en Basset
Com sempre, la Dragonera presideix el camí...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada