07 d’agost 2011

GR221 (Ruta pedra en sec) per La Trapa

Ja fa un parell de pics que entrenant pel camí de Ses Basses em trobo estrangers aturats a n'aquesta senyal i m'aturen demanant per anar cap a La Trapa. El problema es que es troben aquest cartell que indica principalment el camí cap a S'Arracó i davant el dubte opten pel camí segur perdent-se el que crec que és un patrimoni paissatgístic d'Andratx: La Trapa i la seva vista a la Dragonera.
I mira que estic content de que estigui senyalitzada aquesta variació però podrien haver marcat també el camí original tal i com marquen els mapes del Consell de Mallorca i un dels atractius turístics més importants de tota Mallorca.
I ja que estic amb reindivicacions també ja es podrien posar les piles (les parts competents) per arreglar La Trapa i Ca'n Fasser. El nostre municipi guanyaria molt amb aquestes dues edificacions on la primera serviria de refugi al igual que la resta de refugis que hi ha al llarg del GR221 i la segona com inici o final del GR221 amb tota mena d'informació al respecte.
Aquí ens indica el camí cap a S'Arracó i cap a Sa Gramola però...i el de la Trapa?
Ya hace un par de veces que entrenando por el camino de Ses Basses me encuentro extranjeros parados en esta señal y me paran solicitando para ir a La Trapa. El problema es que se encuentran este cartel que indica principalmente el camino a S'Arracó y ante la duda optan por el camino seguro perdiéndose lo que yo creo que es un patrimonio paisajístico de Andratx: La Trapa y su vista a la Dragonera.
Y mira que estoy contento de que hayan señalizado esta variación pero también podrían haber marcado el camino original tal y como indican los mapas del Consell de Mallorca y uno de los atractivos turísticos más importantes de toda Mallorca.
Y ya que estoy con reindivicaciones también se podrían poner las pilas (las partes competentes) para arreglar La Trapa y Ca'n Fasser. Nuestro municipio ganaría mucho con estas dos edificaciones donde la primera serviría como refugio al igual que el resto de refugios que hay a lo largo del GR221 y la segunda como inicio o final del GR221 con todo tipo de información al respecto.
Cartell on indica la variant de S'Arracó

3 comentaris:

  1. Amen !!!!
    Veig que ja començau a entrenar per l'UTST ja ja.
    Endevantttttttttttttt

    ResponElimina
  2. Bueno, y ya de paso podrían terminar de balizar todo el recorrido y conseguir que lo homologuen de verdad. Porque aquí cuando nos dieron el nombre provisional de GR221 nos creímos que ya estaba todo hecho, y ha pasado el tiempo y ese nombre ya no aparece oficialmente en ninguna parte.
    http://www.fedme.es/?action=buscadores.buscador_senderos&subseccion=299&subsubseccion=

    ResponElimina
  3. Pau, lo de la señalización de la GR es una auténtica verguenza, hay muchos tramos que no están señalizados y que por tanto los turistas no pueden realizar (coll de sa gramola- estellenchs, esporlas-valldemossa)... después hablan de desestacionalizar.

    ResponElimina