04 de maig 2010

Objectiu d'aquest any: Massanella


Després de pensar-ho bé i reflexionant aquests dies tan durs que hem tingut, he decidit que el objectiu més dur d'aquest any serà la Pujada al Massanella. 24 quilòmetres de recorregut amb un desnivell acumulat de 2400 metres (pujada i baixada) i que es celebra el 24 d'octubre.
Esper que els mestres Contestí i companyia me puguin donar bons consells per encarar aquesta prova i dedicar la seva arribada al nostre estimat Tolito.

Después de pensarlo bien y reflexionando estos días tan duros que hemos tenido, he decidido que el objetivo más duro de este año sera la Subida al Massanella. 24 kilómetros de recorrido con un desnivel acumulado de 2400 metros (subida y bajada) y que se celebra el 24 de octubre.
Espero que los maestros Contestí y compañía me puedan dar buenos consejos para encarar esta prueba y dedicar su llegada a nuestro querido Tolito.

8 comentaris:

  1. Un gran objectiu Pau!!! Va ser la darrera cursa de muntanya que va fer en Tolo, segur que estarà plena de records per ell.
    En quan als consells, el meu es que t'oblidis del crono, que t'ho passis bé per la muntanya i que facis tiradetes de 5-7 hores d'excursió...
    També forma part de l'bjectiu 2011? Petit Trail?

    ResponElimina
  2. A mi no me llevarás, hermanito!!!!

    ResponElimina
  3. Si Dani, ja sabia lo den tolo i és una de les raons perque ho faig.
    Pel 2011 tinc un dubte: petit o ultra, depen de sa forma que dugui pero fixo que faig un dels dos (si les lesion em respeten XD).

    ResponElimina
  4. jaja, tu prepárate para los 10 km. de la TUI que son una semana antes y donde nos veremos....

    ResponElimina
  5. jajajaja. Ja penses en ultra?! Vine a cavalls de vent amb noltros. sense cap pretensió, quan el cos digui basta ens retiram. pero el viatge i la bona companyia no mos la treu ningú.
    q tal la feina? ja t'has incorporat? records a la teva jefa!

    ResponElimina
  6. Aquest divendres farà 2 setmanas que faig feina allà. Lo de Cavalls sona bé pero ara estic molt liat per anar-me de viatge pero algun dia arribarà....

    ResponElimina
  7. Bueno pau creo que lo del massanella esta muy bien como ya sabes fue la ultima carrera que corrio Tolo, y eso lo sabe tambien Dani pues la corrio con el y mi marido... muchos animos campeon yo como siempre te esperare en la meta ji ji ji

    ResponElimina