01 de setembre 2012

1 Setembre, comença lo seriós...

 Doncs si, ja ha arribat el 1 de setembre i després d'un estiu per recuperar-me del tema dels genolls i isquios (encara tinc petites molèsties) i carregar piles fent rutes noves i tornant a fer tirades "llargues" de natació, començam una nova temporada que, de moment, té com objectiu final el Trail de la Serra de Tramuntana pel mes d'abril.
A curt plaç un dels objectius serà passar dels 91 kg a dia d'avui als 80 kg el dia 1 de gener. Si no em surt cap lesió greu que m'aturi i fent bonda amb el menjar ho veig assequible.
Un altre objectiu serà ficar més entrenaments de natació i bicicleta respecte al que feia fins ara així com no deixar de fer l'entrenament setmanal específic per mantenir a ratlla l'hernia lumbar que tants problemes em va donar l'any passat.
A un altre post ja posaré més detalladament l'entrenament que realitzaré al llarg d'aquests mesos diferenciant entre un període de càrrega fins el 31 de desembre i l'entrenament ja específic per la Trail encara que depenent de com arribi el mes d'abril a lo millor em pos a fer de "cierre" des d'Andratx fins on arribi, ja ho veurem...
No vull deixar de comentar que tot això no seria possible sense el recolzament tant del Comando Andratx per una banda com de la resta d'amics que munten entrenaments i curses per tota Mallorca al llarg de l'any!!
Com diu el gran Miquel Capó avui al FB després de fotre-se una pallissa al Mont-Blanc: "no me pongais ánimo Miguel, ni pardaladas de estas..enga a entrenar que no se que coño estais haciendo delante del ordenador". Tot un crack!!
Pues sí, ya ha llegado el 1 de septiembre y después de un verano para recuperarme del tema de las rodillas y los isquios (aún tengo pequeñas molestias) y cargar pilas haciendo rutas nuevas y volviendo a hacer tiradas "largas" de natación, comenzamos una nueva temporada que, de momento tiene como objetivo final el Trail de la Sierra de Tramuntana por el mes de abril.
A corto plazo uno de los objetivos será pasar de los 91 kg que peso a día de hoy a los 80 kg el 1 de enero. Si no tengo ninguna lesión grave y me porto bien con las comidas lo veo asequible.
Otro objetivo será meter más entrenamientos de natación y bicicleta respecto a los que hacía así como no dejar el entrenamiento semanal específico para mantener a raya la hernia lumbar que tantos problemas me dio el año pasado.
En otro post ya pondré más detalladamente el entrenamiento que realizaré a lo largo de estos meses diferenciando entre el periodo de carga hasta el 31 de diciembre y el entrenamiento ya específico para la Trail aunque dependiendo de como llegue el mes de abril a lo mejor me pongo de cierre desde Andratx hasta donde aguante, ya lo veremos...
No quiero dejar de comentar que todo esto no sería posible sin el apoyo por un lado del Comando Andratx y por el otros de todos los amigos que organizan entrenamientos y carreras por toda Mallorca a lo largo del año!!
Como dice el gran Miquel Capó hoy en el FB después de meterse una paliza en el Mont-Blanc: "no me pongais ánimo Miguel, ni pardaladas de estas..enga a entrenar que no se que coño estais haciendo delante del ordenador". Todo un crack!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada